Podziękowania za zaangażowanie i profesjonalizm.

Przypomnijmy, że w połowie czerwca br. dyrektor Banku PKO w Pleszewie Beata Kasołka powiadomiła pleszewskich policjantów, że kasjerka Alina Niezgódka zgłosiła jej podejrzenie o możliwości popełnienia przestępstwa na szkodę klienta ich banku. 72-letnia kobieta chciała podjąć ze swojego konta pieniądze w kwocie 20.000 zł, a następnie wpłacić je na inne konto. Podejrzenie u kasjerki wzbudził fakt, że klientka ta przez cały czas rozmawiała z kimś przez telefon i wykonywała przekazywane jej instrukcje.
Zaangażowanie Pani dyrektor, która miała na uwadze dobro klienta banku oraz podjęte przez policjantów czynności uniemożliwiły sprawcom dokonanie oszustwa na szkodę 72-latki.
Ponadto Pani dyrektor podjęła próbę monitorowania przepływów finansowych na rachunku bankowym, który otrzymała od klientki. W porozumieniu z policjantami Wydziału Kryminalnego KPP w Pleszewie w momencie wpływu środków z dwóch przelewów na to konto po 30.000 zł na wniosek policji Pani dyrektor dokonała blokady przedmiotowego rachunku. Po chwili otrzymała informację z banku PKO w Łodzi, że właściciel rachunku chce podjąć środki, a konto jest zablokowane. Postępowanie Pani Dyrektor zasługuje na uznanie. Podkreślenia wymaga jej profesjonalizm, czujność i dbałość o dobro klienta, jak również dobre imię Banku.
Swoją postawą Pani Dyrektor Beata Kasołka uniemożliwiła podjęcie przez sprawców kolejnych 60000 zł. Dzięki zaangażowaniu w tej sprawie Pani Dyrektor, Policja dokonała zatrzymała dwóch sprawców oszustwa, którym przedstawiono zarzuty popełnienia oszustw na kwotę ponad 140.000 zł, a sąd zastosował wobec nich środek zapobiegawczy w postaci tymczasowego aresztowania.