Analiza bezpieczeństwa w ruchu drogowym
Analiza bezpieczeństwa w ruchu drogowym
ANALIZA ZA MAJ 2025
Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji | |||||
Zachowanie kierującego | 2024 | 2025 | 2024 | 2025 | 2024 | 2025 | 2024 | 2025 |
Inne przyczyny | 1 | 0 | 1 | 1 | ||||
Niedostosowanie prędkości do warunków ruchu | 2 | 2 | 1 | 1 | 1 | 2 | 3 | 5 |
Nieprawidłowe cofanie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 3 |
Nieprawidłowe omijanie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 |
Nieprawidłowe skręcanie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 |
Nieprawidłowe wymijanie | 0 | 0 | 0 | 1 | ||||
Nieprawidłowe wyprzedzanie | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 |
Nieprawidłowe zatrzymywanie, postój | 0 | 0 | 0 | 1 | ||||
Nieprawidłowe zmienianie pasa ruchu | 1 | 0 | 1 | 1 | ||||
Nieprzestrzeganie znaków i innych sygnałów | 0 | 0 | 0 | 1 | ||||
Nieustąpienie pierwszeństwa przejazdu | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 2 | 4 | 7 |
Niezachowanie bezp. odleg. między pojazdami | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 4 | 5 |
Zmęczenie, zaśnięcie | 0 | 0 | 0 | 3 | ||||
Podsumowanie całkowite | 5 | 3 | 1 | 1 | 5 | 4 | 26 | 28 |
2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 | |
Rodzaj użytkownika drogi | Liczba ofiar | Liczba ofiar | Liczba ofiar | Liczba ofiar | Liczba ofiar | Liczba ofiar |
Motorowerzyści | 2 | |||||
Rowerzyści | 1 | 2 | ||||
Użytkownicy ciągników | 1 | |||||
Użytkownicy motocykli | 1 | 1 | 2 | 1 | ||
Użytkownicy samochodów ciężarowych | 1 | 1 | ||||
Użytkownicy samochodów osobowych | 2 | 8 | 4 | 2 | 2 | 5 |
Podsumowanie całkowite | 5 | 10 | 5 | 5 | 6 | 5 |
Liczba rannych | ||||
Ciężko | Lekko | |||
KPP | 2024 | 2025 | 2024 | 2025 |
PO KPP Pleszew | 1 | 4 | 4 | |
Podsumowanie całkowite | 1 | 4 | 4 |
2020,00 | 2021,00 | 2022,00 | 2023,00 | 2024,00 | 2025,00 | |
Rodzaj pojazdu | Liczba sprawców | Liczba sprawców | Liczba sprawców | Liczba sprawców | Liczba sprawców | Liczba sprawców |
Ciągnik rolniczy | 1 | |||||
Motorower | 1 | |||||
Pojazd nieustalony | 1 | |||||
Rower | 1 | 2 | ||||
Samochód ciężarowy DMC do 3,5 T | 1 | |||||
Samochód osobowy | 3 | 3 | 4 | 4 | 2 | 3 |