Analiza bezpieczeństwa w ruchu drogowym w 2020 roku
INFORMACJA
o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie
powiatu pleszewskiego w styczniu 2020 roku.
W styczniu bieżącego roku na drogach powiatu pleszewskiego zaistniało 47 zdarzeń drogowych, czyli 7 wypadków (-i) i 40 kolizje (-i). W tym 8 rannych i 0 ofiar (-a) śmiertelnych (-a).
STAN BEZPIECZEŃSTWA
W roku: |
2018 |
2019 |
2020 |
Liczba wypadków drogowych |
|||
w bieżącym miesiącu |
1 |
3 |
7 |
od początku roku |
1 |
3 |
7 |
Liczba kolizji drogowych |
|||
w bieżącym miesiącu |
56 |
44 |
40 |
od początku roku |
56 |
44 |
40 |
Ilość osób rannych |
|||
w bieżącym miesiącu |
2 |
3 |
8 |
od początku roku |
2 |
3 |
8 |
Ilość osób zabitych |
|||
w bieżącym miesiącu |
0 |
0 |
0 |
od początku roku |
0 |
0 |
0 |
PRZYCZYNY
Najczęstsze przyczyny powstawania zdarzeń drogowych w styczniu br. to:
- z winy kierujących
2020 | ||||
Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji | |
Zachowanie kierującego | Styczeń | Styczeń | Styczeń | Styczeń |
Inne przyczyny | 0 | 0 | 0 | 1 |
Niedostosowanie prędkości do warunków ruchu | 4 | 0 | 5 | 11 |
Nieprawidłowe cofanie | 0 | 0 | 0 | 2 |
Nieprawidłowe skręcanie | 0 | 0 | 0 | 1 |
Nieprawidłowe wymijanie | 1 | 0 | 1 | 1 |
Niestosowanie się do sygnalizacji świetlnej | 0 | 0 | 0 | 1 |
Nieustąpienie pierwszeństwa przejazdu | 2 | 0 | 2 | 6 |
Niezachowanie bezp. odleg. między pojazdami | 0 | 0 | 0 | 4 |
Podsumowanie całkowite | 7 | 0 | 8 | 27 |
- z winy pieszych
- brak zdarzeń z winy pieszych
Przyczynami wypadków ze skutkiem śmiertelnym było:
- brak wypadków z ofiarami śmiertelnymi
MIEJSCA ZAGROŻONE
K11 372/80 – 373/30 (2 zd.).
SPRAWCY
W styczniu br. sprawcami zdarzeń drogowych byli kierujący/piesi:
2020 | ||||
Styczeń | ||||
Rodzaj pojazdu | Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji |
Pojazd nieustalony | 1 | 0 | 1 | 3 |
Samochód ciężarowy DMC do 3,5 T | 1 | 0 | 1 | 3 |
Samochód ciężarowy DMC powyżej 3,5 T | 0 | 0 | 0 | 1 |
Samochód osobowy | 5 | 0 | 6 | 20 |
Podsumowanie całkowite | 7 | 0 | 8 | 27 |
Piesi | 0 | 0 | 0 | 0 |
OFIARY
W styczniu br. w wypadkach ze skutkiem śmiertelnym zginęli:
- brak zdarzeń z ofiarami śmiertelnymi w bieżącym miesiącu.
INFORMACJA
o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie
powiatu pleszewskiego w lutym 2020 roku.
W lutym bieżącego roku na drogach powiatu pleszewskiego zaistniało 51 zdarzeń drogowych, czyli 12 wypadków (-i) i 39 kolizje (-i). W tym 15 rannych i 1 ofiar (-a) śmiertelnych (-a).
STAN BEZPIECZEŃSTWA
W roku: |
2018 |
2019 |
2020 |
Liczba wypadków drogowych |
|||
w bieżącym miesiącu |
4 |
9 |
12 |
od początku roku |
5 |
12 |
19 |
Liczba kolizji drogowych |
|||
w bieżącym miesiącu |
33 |
39 |
39 |
od początku roku |
89 |
83 |
79 |
Ilość osób rannych |
|||
w bieżącym miesiącu |
6 |
9 |
15 |
od początku roku |
8 |
12 |
23 |
Ilość osób zabitych |
|||
w bieżącym miesiącu |
0 |
2 |
1 |
od początku roku |
0 |
2 |
1 |
PRZYCZYNY
Najczęstsze przyczyny powstawania zdarzeń drogowych w lutym br. to:
- z winy kierujących
2020 | ||||
Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji | |
Zachowanie kierującego | Luty | Luty | Luty | Luty |
Inne przyczyny | 2 | 1 | 1 | 2 |
Niedostosowanie prędkości do warunków ruchu | 2 | 0 | 2 | 5 |
Nieprawidłowe cofanie | 0 | 0 | 0 | 4 |
Nieprawidłowe skręcanie | 0 | 0 | 0 | 2 |
Nieprawidłowe wymijanie | 0 | 0 | 0 | 2 |
Nieprawidłowe wyprzedzanie | 2 | 0 | 2 | 2 |
Nieprawidłowe Zawracanie | 0 | 0 | 0 | 1 |
Nieustąpienie pierwszeństwa pieszemu na przejściu dla pieszych | 1 | 0 | 1 | 0 |
Nieustąpienie pierwszeństwa przejazdu | 2 | 0 | 2 | 9 |
Niezachowanie bezp. odleg. między pojazdami | 0 | 0 | 0 | 2 |
Podsumowanie całkowite | 9 | 1 | 8 | 29 |
- z winy pieszych
- brak zdarzeń z winy pieszych
MIEJSCA ZAGROŻONE
K11 364/4 –./7 (3 zd.); 368/1 – 369/2 (3zd.);
K12 258/4 – 260/1 – ./3 (3 zd.).
SPRAWCY
W lutym br. sprawcami zdarzeń drogowych byli kierujący:
2020 | ||||
Luty | ||||
Rodzaj pojazdu | Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji |
Autobus komunikacji publicznej | 1 | 0 | 1 | 0 |
Ciągnik rolniczy | 0 | 0 | 0 | 1 |
Pojazd nieustalony | 1 | 0 | 1 | 2 |
Samochód ciężarowy DMC do 3,5 T | 0 | 0 | 0 | 1 |
Samochód ciężarowy DMC powyżej 3,5 T | 0 | 0 | 0 | 4 |
Samochód osobowy | 7 | 1 | 6 | 21 |
Podsumowanie całkowite | 9 | 1 | 8 | 29 |
Piesi | 0 | 0 | 0 | 0 |
INFORMACJA
o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie
powiatu pleszewskiego w marcu 2020 roku.
W marcu bieżącego roku na drogach powiatu pleszewskiego zaistniało 39 zdarzeń drogowych, czyli 3 wypadków (-i) i 36 kolizje (-i). W tym 3 rannych i 0 ofiar (-a) śmiertelnych (-a).
STAN BEZPIECZEŃSTWA
W roku: |
2018 |
2019 |
2020 |
Liczba wypadków drogowych |
|||
w bieżącym miesiącu |
4 |
7 |
3 |
od początku roku |
9 |
19 |
22 |
Liczba kolizji drogowych |
|||
w bieżącym miesiącu |
62 |
45 |
36 |
od początku roku |
151 |
28 |
115 |
Ilość osób rannych |
|||
w bieżącym miesiącu |
6 |
7 |
3 |
od początku roku |
14 |
19 |
26 |
Ilość osób zabitych |
|||
w bieżącym miesiącu |
0 |
0 |
0 |
od początku roku |
0 |
2 |
1 |
PRZYCZYNY
Najczęstsze przyczyny powstawania zdarzeń drogowych w marcu br. to:
- z winy kierujących
2020 | ||||
Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji | |
Zachowanie kierującego | Marzec | Marzec | Marzec | Marzec |
Inne przyczyny | 0 | 0 | 0 | 2 |
Niedostosowanie prędkości do warunków ruchu | 2 | 0 | 2 | 4 |
Nieprawidłowe cofanie | 0 | 0 | 0 | 3 |
Nieprawidłowe omijanie | 0 | 0 | 0 | 1 |
Nieprawidłowe wymijanie | 0 | 0 | 0 | 1 |
Nieprawidłowe wyprzedzanie | 0 | 0 | 0 | 1 |
Nieprawidłowe zmienianie pasa ruchu | 0 | 0 | 0 | 3 |
Nieustąpienie pierwszeństwa pieszemu na przejściu dla pieszych | 1 | 0 | 1 | 0 |
Nieustąpienie pierwszeństwa przejazdu | 0 | 0 | 0 | 8 |
Niezachowanie bezp. odleg. między pojazdami | 0 | 0 | 0 | 2 |
Podsumowanie całkowite | 3 | 0 | 3 | 25 |
- z winy pieszych
- brak zdarzeń z winy pieszych
MIEJSCA ZAGROŻONE
- brak kumulacji zdarzeń.
SPRAWCY
W marcu br. sprawcami zdarzeń drogowych byli:
2020 | ||||
Styczeń | ||||
Rodzaj pojazdu | Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji |
Motorower | 0 | 0 | 0 | 1 |
Pojazd nieustalony | 0 | 0 | 0 | 4 |
Samochód ciężarowy DMC do 3,5 T | 0 | 0 | 0 | 4 |
Samochód ciężarowy DMC powyżej 3,5 T | 0 | 0 | 0 | 1 |
Samochód osobowy | 3 | 0 | 3 | 15 |
Podsumowanie całkowite | 3 | 0 | 3 | 25 |
Piesi | 0 | 0 | 0 | 0 |
OFIARY
W marcu br. w wypadkach ze skutkiem śmiertelnym zginęli:
Ofiary śmiertelne |
0 |
INFORMACJA
o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie
powiatu pleszewskiego w kwietniu 2020 roku.
W kwietniu bieżącego roku na drogach powiatu pleszewskiego zaistniało 25 zdarzeń drogowych, czyli 3 wypadków (-i) i 22 kolizje (-i). W tym 2 rannych i 1 ofiar (-a) śmiertelnych (-a).
STAN BEZPIECZEŃSTWA
W roku: |
2018 |
2019 |
2020 |
Liczba wypadków drogowych |
|||
w bieżącym miesiącu |
2 |
2 |
3 |
od początku roku |
11 |
21 |
25 |
Liczba kolizji drogowych |
|||
w bieżącym miesiącu |
49 |
38 |
22 |
od początku roku |
200 |
165 |
137 |
Ilość osób rannych |
|||
w bieżącym miesiącu |
3 |
2 |
2 |
od początku roku |
17 |
21 |
28 |
Ilość osób zabitych |
|||
w bieżącym miesiącu |
0 |
0 |
1 |
od początku roku |
0 |
2 |
2 |
PRZYCZYNY
Najczęstsze przyczyny powstawania zdarzeń drogowych w kwietniu br. to:
- z winy kierujących
2020 | ||||
Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji | |
Zachowanie kierującego | Kwiecień | Kwiecień | Kwiecień | Kwiecień |
Inne przyczyny | 0 | 0 | 0 | 2 |
Niedostosowanie prędkości do warunków ruchu | 0 | 0 | 0 | 3 |
Nieprawidłowe cofanie | 0 | 0 | 0 | 2 |
Nieprawidłowe omijanie | 0 | 0 | 0 | 1 |
Nieprawidłowe wymijanie | 0 | 0 | 0 | 1 |
Nieustąpienie pierwszeństwa pieszemu na przejściu dla pieszych | 1 | 1 | 0 | 0 |
Nieustąpienie pierwszeństwa przejazdu | 1 | 0 | 1 | 3 |
Niezachowanie bezp. odleg. między pojazdami | 1 | 0 | 1 | 2 |
Podsumowanie całkowite | 3 | 1 | 2 |
14 |
- z winy pieszych
- brak zdarzeń z winy pieszych w bieżącym miesiącu.
MIEJSCA ZAGROŻONE
K12 239/5 - ./8 (2 zdarz.).
SPRAWCY
W kwietniu br. sprawcami zdarzeń drogowych byli:
2020 | ||||
Kwiecień | ||||
Rodzaj pojazdu | Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji |
Motocykl inny | 0 | 0 | 0 | 1 |
Pojazd nieustalony | 0 | 0 | 0 | 2 |
Rower | 0 | 0 | 0 | 1 |
Samochód ciężarowy DMC do 3,5 T | 0 | 0 | 0 | 2 |
Samochód ciężarowy DMC powyżej 3,5 T | 1 | 0 | 1 | 1 |
Samochód osobowy | 2 | 1 | 1 | 7 |
Podsumowanie całkowite | 3 | 1 | 2 | 14 |
Piesi | 0 | 0 | 0 | 0 |
OFIARY
W kwietniu br. w wypadkach ze skutkiem śmiertelnym zginęli:
Ofiary śmiertelne - pieszy |
1 |
INFORMACJA
o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie
powiatu pleszewskiego w maju 2020 roku.
W maju bieżącego roku na drogach powiatu pleszewskiego zaistniało 33 zdarzeń drogowych, czyli 4 wypadków (-i) i 29 kolizje (-i). W tym 4 rannych i 0 ofiar (-a) śmiertelnych (-a).
STAN BEZPIECZEŃSTWA
W roku: |
2018 |
2019 |
2020 |
Liczba wypadków drogowych |
|||
w bieżącym miesiącu |
6 |
3 |
4 |
od początku roku |
17 |
24 |
29 |
Liczba kolizji drogowych |
|||
w bieżącym miesiącu |
47 |
43 |
29 |
od początku roku |
247 |
208 |
166 |
Ilość osób rannych |
|||
w bieżącym miesiącu |
5 |
3 |
4 |
od początku roku |
22 |
24 |
32 |
Ilość osób zabitych |
|||
w bieżącym miesiącu |
1 |
0 |
0 |
od początku roku |
1 |
2 |
2 |
PRZYCZYNY
Najczęstsze przyczyny powstawania zdarzeń drogowych w maju br. to:
- z winy kierujących
2020 | ||||
Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji | |
Zachowanie kierującego | Maj | Maj | Maj | Maj |
Niedostosowanie prędkości do warunków ruchu | 1 | 0 | 1 | 4 |
Nieprawidłowe cofanie | 0 | 0 | 0 | 6 |
Nieprawidłowe omijanie | 1 | 0 | 1 | 1 |
Nieprawidłowe wyprzedzanie | 0 | 0 | 0 | 1 |
Nieustąpienie pierwszeństwa pieszemu na przejściu dla pieszych | 0 | 0 | 0 | 1 |
Nieustąpienie pierwszeństwa przejazdu | 1 | 0 | 1 | 4 |
Niezachowanie bezp. odleg. między pojazdami | 0 | 0 | 0 | 1 |
Podsumowanie całkowite | 3 | 0 | 3 | 18 |
- z winy pieszych
- brak zdarzeń z winy pieszych.
MIEJSCA ZAGROŻONE
- brak kumulacji zdarzeń.
SPRAWCY
W maju br. sprawcami zdarzeń drogowych byli:
2020 | ||||
Maj | ||||
Rodzaj pojazdu | Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji |
Pojazd nieustalony | 0 | 0 | 1 | 3 |
Samochód ciężarowy DMC do 3,5 T | 0 | 0 | 1 | 0 |
Samochód ciężarowy DMC powyżej 3,5 T | 0 | 0 | 0 | `1 |
Samochód osobowy | 3 | 0 | 3 | 14 |
Podsumowanie całkowite | 3 | 0 | 3 | 18 |
Piesi | 0 | 0 | 0 | 0 |
OFIARY
W maju br. w wypadkach ze skutkiem śmiertelnym zginęli:
- brak ofiar śmiertelnych w bieżącym miesiącu
INFORMACJA
o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie
powiatu pleszewskiego w czerwcu 2020 roku.
W czerwcu bieżącego roku na drogach powiatu pleszewskiego zaistniało 43 zdarzeń drogowych, czyli 3 wypadków (-i) i 40 kolizje (-i). W tym 4 rannych i 1 ofiar (-a) śmiertelnych (-a).
STAN BEZPIECZEŃSTWA
W roku: |
2018 |
2019 |
2020 |
Liczba wypadków drogowych |
|||
w bieżącym miesiącu |
6 |
2 |
3 |
od początku roku |
23 |
26 |
32 |
Liczba kolizji drogowych |
|||
w bieżącym miesiącu |
45 |
47 |
40 |
od początku roku |
292 |
255 |
206 |
Ilość osób rannych |
|||
w bieżącym miesiącu |
6 |
1 |
4 |
od początku roku |
28 |
25 |
37 |
Ilość osób zabitych |
|||
w bieżącym miesiącu |
1 |
1 |
1 |
od początku roku |
2 |
3 |
3 |
PRZYCZYNY
Najczęstsze przyczyny powstawania zdarzeń drogowych w czerwcu br. to:
- z winy kierujących
z winy pieszych
brak zdarzeń z winy pieszych
MIEJSCA ZAGROŻONE
K11 374/9 – 375/1 (2 zdarz.);
K12 256/7 (2 zdarz.).
SPRAWCY
W czerwcu br. sprawcami zdarzeń drogowych byli:
2020 | ||||
Czerwiec | ||||
Rodzaj pojazdu | Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji |
Pojazd nieustalony | 0 | 0 | 0 | 4 |
Samochód ciężarowy DMC do 3,5 T | 0 | 0 | 0 | 2 |
Samochód ciężarowy DMC powyżej 3,5 T | 1 | 0 | 1 | 2 |
Samochód osobowy | 2 | 1 | 3 | 24 |
Podsumowanie całkowite | 3 | 1 | 4 | 32 |
Piesi | 0 | 0 | 0 | 0 |
OFIARY
W czerwcu br. w wypadkach ze skutkiem śmiertelnym zginęli:
2020 | ||
Rodzaj pojazdu | Miesiąc | Liczba zabitych |
Samochód ciężarowy DMC do 3,5 T | Czerwiec | 0 |
Samochód ciężarowy DMC powyżej 3,5 T | Czerwiec | 0 |
Samochód osobowy | Czerwiec | 1 |
Podsumowanie całkowite | 1 |
INFORMACJA
o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie
powiatu pleszewskiego w lipcu 2020 roku.
W lipcu bieżącego roku na drogach powiatu pleszewskiego zaistniało 55 zdarzeń drogowych, czyli 5 wypadków (-i) i 50 kolizje (-i). W tym 5 rannych i 0 ofiar (-a) śmiertelnych (-a).
STAN BEZPIECZEŃSTWA
W roku: |
2018 |
2019 |
2020 |
Liczba wypadków drogowych |
|||
w bieżącym miesiącu |
11 |
9 |
5 |
od początku roku |
34 |
35 |
37 |
Liczba kolizji drogowych |
|||
w bieżącym miesiącu |
63 |
42 |
50 |
od początku roku |
355 |
297 |
256 |
Ilość osób rannych |
|||
w bieżącym miesiącu |
14 |
8 |
5 |
od początku roku |
42 |
33 |
42 |
Ilość osób zabitych |
|||
w bieżącym miesiącu |
1 |
1 |
0 |
od początku roku |
3 |
4 |
3 |
PRZYCZYNY
Najczęstsze przyczyny powstawania zdarzeń drogowych w lipcu br. to:
- z winy kierujących
2020 | ||||
Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji | |
Zachowanie kierującego | Lipiec | Lipiec | Lipiec | Lipiec |
Inne przyczyny | 0 | 0 | 0 | 3 |
Niedostosowanie prędkości do warunków ruchu | 2 | 0 | 2 | 6 |
Nieprawidłowe cofanie | 1 | 0 | 1 | 2 |
Nieprawidłowe omijanie | 0 | 0 | 0 | 3 |
Nieprawidłowe skręcanie | 0 | 0 | 0 | 1 |
Nieprawidłowe wymijanie | 1 | 0 | 1 | 1 |
Nieprawidłowe wyprzedzanie | 0 | 0 | 0 | 1 |
Nieustąpienie pierwszeństwa przejazdu | 0 | 0 | 0 | 13 |
Niezachowanie bezp. odleg. między pojazdami | 0 | 0 | 0 | 7 |
Podsumowanie całkowite | 4 | 0 | 4 | 37 |
- z winy pieszych
Rok | Miesiąc roku | Zachowanie pieszego | Liczba zdarzeń | Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji |
2020 | lipiec | Nieostrożne wejście na jezdnię: przed jadącym pojazdem | 3 | 1 | 0 | 1 | 2 |
MIEJSCA ZAGROŻONE
K11 372/6 – ./7 (2 zd.);
K12 241/00 – ./9 (2 zd.), 243/00 – ./3 (2 zd.).
SPRAWCY
W lipcu br. sprawcami zdarzeń drogowych byli:
2020 | ||||
Lipiec | ||||
Rodzaj pojazdu | Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji |
Inny | 0 | 0 | 0 | 2 |
Motocykl inny | 1 | 0 | 1 | 0 |
Motorower | 0 | 0 | 0 | 3 |
Pojazd nieustalony | 0 | 0 | 0 | 1 |
Samochód ciężarowy DMC do 3,5 T | 0 | 0 | 0 | 2 |
Samochód ciężarowy DMC powyżej 3,5 T | 0 | 0 | 0 | 3 |
Samochód osobowy | 3 | 0 | 3 | 26 |
Podsumowanie całkowite | 4 | 0 | 4 | 37 |
Piesi | 1 | 0 | 1 | 2 |
OFIARY
W lipcu br. w wypadkach ze skutkiem śmiertelnym zginęli:
- brak zdarzeń ze skutkiem śmiertelnym w bieżącym miesiącu.
INFORMACJA
o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie
powiatu pleszewskiego w sierpniu 2020 roku.
W sierpniu bieżącego roku na drogach powiatu pleszewskiego zaistniało 44 zdarzeń drogowych, czyli 3 wypadków (-i) i 41 kolizje (-i). W tym 6 rannych i 0 ofiar (-a) śmiertelnych (-a).
STAN BEZPIECZEŃSTWA
W roku: |
2018 |
2019 |
2020 |
Liczba wypadków drogowych |
|||
w bieżącym miesiącu |
5 |
13 |
3 |
od początku roku |
39 |
48 |
40 |
Liczba kolizji drogowych |
|||
w bieżącym miesiącu |
65 |
36 |
41 |
od początku roku |
420 |
333 |
297 |
Ilość osób rannych |
|||
w bieżącym miesiącu |
5 |
14 |
6 |
od początku roku |
47 |
47 |
48 |
Ilość osób zabitych |
|||
w bieżącym miesiącu |
1 |
0 |
0 |
od początku roku |
4 |
4 |
3 |
PRZYCZYNY
Najczęstsze przyczyny powstawania zdarzeń drogowych w sierpniu br. to:
- z winy kierujących
2020 | ||||
Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji | |
Zachowanie kierującego | Sierpień | Sierpień | Sierpień | Sierpień |
Inne przyczyny | 0 | 0 | 0 | 3 |
Niedostosowanie prędkości do warunków ruchu | 2 | 0 | 5 | 9 |
Nieprawidłowe cofanie | 0 | 0 | 0 | 2 |
Nieprawidłowe omijanie | 0 | 0 | 0 | 1 |
Nieprawidłowe skręcanie | 0 | 0 | 0 | 1 |
Nieprawidłowe wymijanie | 0 | 0 | 0 | 1 |
Nieprawidłowe wyprzedzanie | 0 | 0 | 0 | 4 |
Nieustąpienie pierwszeństwa przejazdu | 0 | 0 | 0 | 4 |
Niezachowanie bezp. odleg. między pojazdami | 0 | 0 | 0 | 6 |
Podsumowanie całkowite | 2 | 0 | 5 | 31 |
- z winy pieszych
- brak zd. z winy pieszych
MIEJSCA ZAGROŻONE
K12 259/0 – 260/3 (4 zd.).
SPRAWCY
W sierpniu br. sprawcami zdarzeń drogowych byli:
OFIARY
W sierpniu br. w wypadkach ze skutkiem śmiertelnym zginęli:
- brak ofiar śmiertelnych w bieżącym miesiąc
INFORMACJA
o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie
powiatu pleszewskiego we wrześniu 2020 roku.
We wrześniu bieżącego roku na drogach powiatu pleszewskiego zaistniało 57 zdarzeń drogowych, czyli 12 wypadków (-i) i 45 kolizje (-i). W tym 13 rannych i 1 ofiar (-a) śmiertelnych (-a).
STAN BEZPIECZEŃSTWA
W roku: |
2018 |
2019 |
2020 |
Liczba wypadków drogowych |
|||
w bieżącym miesiącu |
8 |
10 |
12 |
od początku roku |
47 |
58 |
52 |
Liczba kolizji drogowych |
|||
w bieżącym miesiącu |
51 |
50 |
45 |
od początku roku |
471 |
383 |
342 |
Ilość osób rannych |
|||
w bieżącym miesiącu |
5 |
14 |
13 |
od początku roku |
52 |
61 |
61 |
Ilość osób zabitych |
|||
w bieżącym miesiącu |
4 |
3 |
1 |
od początku roku |
8 |
7 |
4 |
PRZYCZYNY
Najczęstsze przyczyny powstawania zdarzeń drogowych we wrześniu br. to:
- z winy kierujących
2020 | ||||
Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji | |
Zachowanie kierującego | Wrzesień | Wrzesień | Wrzesień | Wrzesień |
Inne przyczyny | 1 | 0 | 1 | 4 |
Niedostosowanie prędkości do warunków ruchu | 3 | 1 | 3 | 7 |
Nieprawidłowe cofanie | 0 | 0 | 0 | 5 |
Nieprawidłowe omijanie | 0 | 0 | 0 | 2 |
Nieprawidłowe wymijanie | 0 | 0 | 0 | 1 |
Nieprawidłowe wyprzedzanie | 0 | 0 | 0 | 1 |
Nieprawidłowe zmienianie pasa ruchu | 0 | 0 | 0 | 2 |
Nieustąpienie pierwszeństwa przejazdu | 6 | 0 | 7 | 9 |
Niezachowanie bezp. odleg. między pojazdami | 1 | 0 | 1 | 2 |
Podsumowanie całkowite | 11 | 1 | 12 | 33 |
- z winy pieszych
|
|
Liczba Zdarzeń |
Ogółem |
|
0 |
MIEJSCA ZAGROŻONE
K11 374/8 – ./9 (2 zdarz.),
K12 259/8 –260/2 (2 zdarz.),
W443 16/2 – ./4 (2 zdarz.).
SPRAWCY
We wrześniu br. sprawcami zdarzeń drogowych byli:
2020 | ||||
Wrzesień | ||||
Rodzaj pojazdu | Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji |
Ciągnik rolniczy | 1 | 0 | 1 | 1 |
Motocykl o poj. do 125 cm3 ( do 11 kw/0,1 KW/kg) | 1 | 1 | 0 | 0 |
Motorower | 0 | 0 | 0 | 1 |
Pojazd nieustalony | 0 | 0 | 0 | 4 |
Rower | 0 | 0 | 0 | 1 |
Samochód ciężarowy DMC do 3,5 T | 2 | 0 | 2 | 2 |
Samochód ciężarowy DMC powyżej 3,5 T | 0 | 0 | 0 | 2 |
Samochód osobowy | 7 | 0 | 9 | 22 |
Podsumowanie całkowite | 11 | 1 | 12 | 33 |
Piesi | 0 | 0 | 0 | 0 |
OFIARY
We wrześniu br. w wypadkach ze skutkiem śmiertelnym zginęli:
INFORMACJA
o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie
powiatu pleszewskiego w październiku 2020 roku.
W październiku bieżącego roku na drogach powiatu pleszewskiego zaistniało 49 zdarzeń drogowych, czyli 4 wypadków (-i) i 45 kolizje (-i). W tym 5 rannych i 1 ofiar (-a) śmiertelnych (-a).
STAN BEZPIECZEŃSTWA
W roku: |
2018 |
2019 |
2020 |
Liczba wypadków drogowych |
|||
w bieżącym miesiącu |
3 |
6 |
4 |
od początku roku |
50 |
64 |
56 |
Liczba kolizji drogowych |
|||
w bieżącym miesiącu |
46 |
53 |
45 |
od początku roku |
517 |
436 |
387 |
Ilość osób rannych |
|||
w bieżącym miesiącu |
2 |
7 |
5 |
od początku roku |
54 |
68 |
66 |
Ilość osób zabitych |
|||
w bieżącym miesiącu |
1 |
1 |
1 |
od początku roku |
9 |
8 |
5 |
PRZYCZYNY
Najczęstsze przyczyny powstawania zdarzeń drogowych w październiku br. to:
- z winy kierujących
2020 | ||||
Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji | |
Zachowanie kierującego | Październik | Październik | Październik | Październik |
Inne przyczyny | 0 | 0 | 0 | 3 |
Niedostosowanie prędkości do warunków ruchu | 0 | 0 | 0 | 5 |
Nieprawidłowe cofanie | 0 | 0 | 0 | 3 |
Nieprawidłowe skręcanie | 0 | 0 | 0 | 2 |
Nieprawidłowe wyprzedzanie | 1 | 1 | 0 | 0 |
Nieustąpienie pierwszeństwa pieszemu na przejściu dla pieszych | 1 | 0 | 1 | 0 |
Nieustąpienie pierwszeństwa przejazdu | 1 | 0 | 1 | 8 |
Niezachowanie bezp. odleg. między pojazdami | 1 | 0 | 3 | 7 |
Podsumowanie całkowite | 4 | 1 | 5 |
28 |
- z winy pieszych
MIEJSCA ZAGROŻONE
K12 260/1 – ./3 (3 zdarz.).
SPRAWCY
W październiku br. sprawcami zdarzeń drogowych byli:
2020 | ||||
Październik | ||||
Rodzaj pojazdu | Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji |
Ciągnik rolniczy | 0 | 0 | 0 | 1 |
Pojazd nieustalony | 1 | 0 | 1 | 1 |
Rower | 0 | 0 | 0 | 1 |
Samochód ciężarowy DMC do 3,5 T | 1 | 0 | 3 | 2 |
Samochód ciężarowy DMC powyżej 3,5 T | 0 | 0 | 0 | 3 |
Samochód osobowy | 2 | 1 | 1 | 20 |
Podsumowanie całkowite | 4 | 1 | 5 | 28 |
Piesi | 0 | 0 | 0 | 1 |
OFIARY
W październiku br. w wypadkach ze skutkiem śmiertelnym zginęli:
2020 | ||
Rodzaj pojazdu | Miesiąc | Liczba zabitych |
Autobus komunikacji publicznej | Październik | 0 |
Pojazd nieustalony | Październik | 0 |
Samochód ciężarowy DMC do 3,5 T | Październik | 0 |
Samochód osobowy | Październik | 1 |
Podsumowanie całkowite | 1 |
INFORMACJA
o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie
powiatu pleszewskiego w listopadzie 2020 roku.
W listopadzie bieżącego roku na drogach powiatu pleszewskiego zaistniało 45 zdarzeń drogowych, czyli 7 wypadków (-i) i 38 kolizje (-i). W tym 8 rannych i 1 ofiar (-a) śmiertelnych (-a).
STAN BEZPIECZEŃSTWA
W roku: |
2018 |
2019 |
2020 |
Liczba wypadków drogowych |
|||
w bieżącym miesiącu |
2 |
8 |
7 |
od początku roku |
52 |
72 |
63 |
Liczba kolizji drogowych |
|||
w bieżącym miesiącu |
44 |
39 |
38 |
od początku roku |
561 |
475 |
425 |
Ilość osób rannych |
|||
w bieżącym miesiącu |
3 |
8 |
8 |
od początku roku |
56 |
76 |
74 |
Ilość osób zabitych |
|||
w bieżącym miesiącu |
0 |
3 |
1 |
od początku roku |
10 |
11 |
6 |
PRZYCZYNY
Najczęstsze przyczyny powstawania zdarzeń drogowych w listopadzie br. to:
- z winy kierujących
2020 | ||||
Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji | |
Zachowanie kierującego | Listopad | Listopad | Listopad | Listopad |
Inne przyczyny | 0 | 0 | 0 | 4 |
Niedostosowanie prędkości do warunków ruchu | 2 | 0 | 2 | 5 |
Nieprawidłowe cofanie | 0 | 0 | 0 | 2 |
Nieprawidłowe omijanie | 0 | 0 | 0 | 1 |
Nieprawidłowe wyprzedzanie | 1 | 1 | 1 | 1 |
Niestosowanie się do sygnalizacji świetlnej | 0 | 0 | 0 | 2 |
Nieustąpienie pierwszeństwa przejazdu | 2 | 0 | 2 | 6 |
Niezachowanie bezp. odleg. między pojazdami | 1 | 0 | 2 | 2 |
Podsumowanie całkowite | 6 | 1 | 7 | 23 |
- z winy pieszych
- brak zdarzeń z winy pieszych w bm.
MIEJSCA ZAGROŻONE
K12 243/8-244/4 (2 zd.).
SPRAWCY
W listopadzie br. sprawcami zdarzeń drogowych byli:
2020 | ||||
Listopad | ||||
Rodzaj pojazdu | Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji |
Autobus komunikacji publicznej | 0 | 0 | 0 | 1 |
Pojazd nieustalony | 0 | 0 | 0 | 2 |
Samochód ciężarowy DMC do 3,5 T | 0 | 0 | 0 | 2 |
Samochód ciężarowy DMC powyżej 3,5 T | 1 | 0 | 2 | 2 |
Samochód osobowy | 5 | 1 | 5 | 16 |
Podsumowanie całkowite | 6 | 1 | 7 | 23 |
Piesi | 0 | 0 | 0 | 0 |
OFIARY
W listopadzie br. w wypadkach ze skutkiem śmiertelnym zginęli:
2020 | ||
Rodzaj pojazdu | Miesiąc | Liczba zabitych |
Autobus komunikacji publicznej | Listopad | 0 |
Samochód ciężarowy DMC do 3,5 T | Listopad | 1 |
Samochód ciężarowy DMC powyżej 3,5 T | Listopad | 0 |
Samochód osobowy | Listopad | 0 |
Podsumowanie całkowite | 1 | |
Piesi | 0 |
INFORMACJA
o stanie bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie
powiatu pleszewskiego w grudniu 2020 roku.
W grudniu bieżącego roku na drogach powiatu pleszewskiego zaistniało 56 zdarzeń drogowych, czyli 8 wypadków (-i) i 48 kolizje (-i). W tym 7 rannych i 1 ofiar (-a) śmiertelnych (-a).
STAN BEZPIECZEŃSTWA
W roku: |
2018 |
2019 |
2020 |
Liczba wypadków drogowych |
|||
w bieżącym miesiącu |
7 |
7 |
8 |
od początku roku |
59 |
79 |
71 |
Liczba kolizji drogowych |
|||
w bieżącym miesiącu |
46 |
40 |
48 |
od początku roku |
607 |
515 |
473 |
Ilość osób rannych |
|||
w bieżącym miesiącu |
6 |
10 |
7 |
od początku roku |
62 |
86 |
81 |
Ilość osób zabitych |
|||
w bieżącym miesiącu |
1 |
1 |
1 |
od początku roku |
11 |
12 |
7 |
PRZYCZYNY
Najczęstsze przyczyny powstawania zdarzeń drogowych w grudniu br. to:
- z winy kierujących
2020 | ||||
Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji | |
Zachowanie kierującego | Grudzień | Grudzień | Grudzień | Grudzień |
Inne przyczyny | 0 | 0 | 0 | 1 |
Niedostosowanie prędkości do warunków ruchu | 1 | 0 | 1 | 10 |
Nieprawidłowe cofanie | 0 | 0 | 0 | 7 |
Nieprawidłowe omijanie | 1 | 0 | 1 | 1 |
Nieprawidłowe skręcanie | 0 | 0 | 0 | 4 |
Nieustąpienie pierwszeństwa pieszemu na przejściu dla pieszych | 1 | 0 | 1 | 1 |
Nieustąpienie pierwszeństwa przejazdu | 1 | 0 | 1 | 8 |
Niezachowanie bezp. odleg. między pojazdami | 2 | 0 | 2 | 3 |
Podsumowanie całkowite | 6 | 0 | 6 | 35 |
z winy pieszych
Miesiąc roku | Zachowanie pieszego | Liczba zdarzeń | Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji | |
grudzień | Nieostrożne wejście na jezdnię: przed jadącym pojazdem | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 |
MIEJSCA ZAGROŻONE
K11 370/3 – ./6 (2 zd.).
SPRAWCY
W grudniu br. sprawcami zdarzeń drogowych byli:
2020 | ||||
Grudzień | ||||
Rodzaj pojazdu | Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji |
Pojazd nieustalony | 0 | 0 | 0 | 3 |
Samochód ciężarowy DMC do 3,5 T | 1 | 0 | 1 | 0 |
Samochód ciężarowy DMC powyżej 3,5 T | 0 | 0 | 0 | 4 |
Samochód osobowy | 5 | 0 | 5 | 28 |
Podsumowanie całkowite | 6 | 0 | 6 | 35 |
Piesi | 0 | 0 | 0 |
1 |
OFIARY
W grudniu br. w wypadkach ze skutkiem śmiertelnym zginęli:
2020 | ||
Rodzaj pojazdu | Miesiąc | Liczba zabitych |
Rower | Grudzień | 0 |
Samochód ciężarowy DMC do 3,5 T | Grudzień | 0 |
Samochód ciężarowy DMC powyżej 3,5 T | Grudzień | 0 |
Samochód osobowy | Grudzień | 1 |
Podsumowanie całkowite | 1 | |
Piesi | 0 |
INFORMACJA
o stanie bezpieczeństwa na drogach
powiatu pleszewskiego w 2020 roku.
W 2020 roku na drogach powiatu pleszewskiego zaistniało 544 zdarzeń drogowych, w tym 71 wypadków (-i) i 544 kolizje (-i). W wypadkach odnotowano 81 rannych i 7 ofiar (-a/-y) śmiertelnych (-a/-e).
W porównaniu do roku 2019 sytuację przedstawia tabela poniżej.
|
Rok 2019 |
Rok 2020 |
Wzrost o (+) / Spadek o (-) |
|
wypadki: |
79 |
71 |
89,87 |
-8 |
zabici: |
12 |
7 |
58,33 |
-5 |
ranni: |
86 |
81 |
94,19 |
-5 |
kolizje: |
515 |
473 |
91,84 |
-42 |
zdarzenia: |
594 |
544 |
91,58 |
-50 |
Zdarzenia drogowe w poszczególnych dniach tygodnia i przedziałach czasowych wyglądają następująco:
Dzień tygodnia | Godzina | Liczba zdarzeń | Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji |
niedziela | 06-14 | 30 | 5 | 0 | 7 | 25 |
14-22 | 39 | 3 | 0 | 3 | 36 | |
22-06 | 8 | 1 | 0 | 4 | 7 | |
poniedziałek | 06-14 | 38 | 3 | 1 | 4 | 35 |
14-22 | 32 | 1 | 1 | 0 | 31 | |
22-06 | 8 | 1 | 0 | 1 | 7 | |
wtorek | 06-14 | 43 | 8 | 1 | 8 | 35 |
14-22 | 39 | 4 | 0 | 4 | 35 | |
22-06 | 6 | 1 | 0 | 2 | 5 | |
środa | 06-14 | 41 | 9 | 0 | 11 | 32 |
14-22 | 52 | 5 | 1 | 4 | 47 | |
22-06 | 8 | 1 | 0 | 2 | 7 | |
czwartek | 06-14 | 41 | 5 | 0 | 5 | 36 |
14-22 | 44 | 10 | 1 | 13 | 34 | |
22-06 | 7 | 1 | 0 | 1 | 6 | |
piątek | 06-14 | 26 | 4 | 0 | 4 | 22 |
14-22 | 25 | 4 | 1 | 3 | 21 | |
22-06 | 12 | 0 | 0 | 0 | 12 | |
sobota | 06-14 | 11 | 2 | 1 | 1 | 9 |
14-22 | 24 | 0 | 0 | 0 | 24 | |
22-06 | 10 | 3 | 0 | 4 | 7 | |
Podsumowanie całkowite | 544 | 71 | 7 | 81 | 473 |
Z powyższych danych wynika, że zdarzenia drogowe najczęściej występowały w środy w godz. 14-22 (52 zd.) oraz czwartki w godz. 14-22 (po 44 zd.) i wtorki w godz. 06-14 (43 zd.), a także w środy i czwartki w godz. 06-14 (po 41 zd.).
Liczba zdarzeń z podziałem na gminy:
Gmina | Liczba zdarzeń | Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji | |
CHOCZ - OBSZAR MIEJSKI | 10 | 2 | 1 | 3 | 8 | |
CHOCZ - OBSZAR WIEJSKI | 21 | 3 | 1 | 2 | 18 | |
CZERMIN - OBSZAR WIEJSKI | 26 | 0 | 0 | 0 | 26 | |
DOBRZYCA - OBSZAR MIEJSKI | 18 | 2 | 0 | 2 | 16 | |
DOBRZYCA - OBSZAR WIEJSKI | 35 | 7 | 0 | 7 | 28 | |
GIZAŁKI - OBSZAR WIEJSKI | 34 | 1 | 0 | 1 | 33 | |
GOŁUCHÓW - OBSZAR WIEJSKI | 97 | 11 | 0 | 16 | 86 | |
OSTRÓW WIELKOPOLSKI - OBSZAR WIEJSKI | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | |
PLESZEW - OBSZAR MIEJSKI | 209 | 27 | 2 | 31 | 182 | |
PLESZEW - OBSZAR WIEJSKI | 93 | 18 | 3 | 19 | 75 | |
544 | 71 | 7 | 81 | 473 |
Zdarzenia w m. Pleszew wg ulic:
Ulica | Liczba zdarzeń | |
70 PUŁKU PIECHOTY | 1 | |
AL.WOJSKA POLSKIEGO | 3 | |
ARMII POZNAŃ | 4 | |
BOGUSZA | 6 | |
BOGUSŁAWSKIEGO | 1 | |
BOLESŁAWA KRZYWOUSTEGO | 3 | |
BOLESŁAWA ŚMIAŁEGO | 1 | |
DASZYŃSKIEGO | 2 | |
FLORENTYNY | 1 | |
GEN.HALLERA | 5 | |
KALISKA | 19 | |
KASZTANOWA | 1 | |
KAZIMIERZA WIELKIEGO | 1 | |
KOCHANOWSKIEGO | 1 | |
KOLEJOWA | 4 | |
KOSSAKA | 3 | |
KOWALSKA | 1 | |
KOŹMIŃSKA | 7 | |
KRASZEWSKIEGO | 2 | |
KRÓLOWEJ JADWIGI | 1 | |
KS.NIESIOŁOWSKIEGO | 1 | |
KURPIŃSKIEGO | 1 | |
KUSOCIŃSKIEGO | 1 | |
LIPOWA | 12 | |
MALINIE | 1 | |
MALIŃSKA | 2 | |
MARCINKOWSKIEGO | 4 | |
MARSZEWSKA | 4 | |
MIESZKA I | 5 | |
NIESIOŁOWSKIEGO | 4 |
OGRODOWA | 8 | |
OSIEDLOWA | 1 | |
PIASKI | 1 | |
PL.KOŚCIELNY | 2 | |
PL.POWSTAŃCÓW WLKP. | 2 | |
PL.WOLNOŚCI IM.JANA PAWŁA II | 1 | |
PODGÓRNA | 7 | |
POMORSKA | 2 | |
POZNAŃSKA | 16 | |
PROKOPOWSKA | 3 | |
REJA | 4 | |
RONDO MIKOŁAJCZYKA | 1 | |
RYNEK | 11 | |
SIENKIEWICZA | 2 | |
STANISŁAWA PONIATOWSKIEGO | 1 | |
SZENICA | 1 | |
SZKOLNA | 1 | |
SZPITALNA | 1 | |
SŁOWACKIEGO | 1 | |
TARGOWA | 1 | |
TRAUGUTTA | 1 | |
WODNA | 1 | |
WYSPIAŃSKIEGO | 4 | |
WĄSKA | 1 | |
ZACHODNIA | 3 | |
ZAMKOWA | 1 | |
ZIELONA | 1 | |
ZYGMUNTA STAREGO | 2 | |
ŚW.DUCHA | 2 |
Z powyższej tabeli wynika, że w miejscowości Pleszew najczęściej dochodziło do zdarzeń drogowych na ulicach: Kaliska (19 zd.) i Poznańska (16 zd.), a także Lipowa (12zd.) i Rynek (11 zd.).
Zdarzenia w rozbiciu na kategorie dróg:
Kategoria drogi | Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji | ||
Droga gminna | 9 | 0 | 9 | 117 | ||
Droga krajowa | 23 | 4 | 27 | 113 | ||
Droga powiatowa | 34 | 2 | 41 | 184 | ||
Droga wojewódzka | 5 | 1 | 4 | 48 | ||
Inna | 0 | 0 | 0 | 1 | ||
71 | 7 | 81 | 463 |
Kategoria drogi | Numer drogi | Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji | ||
Droga krajowa | 11 | 7 | 2 | 7 | 56 | ||
12 | 16 | 2 | 20 | 57 | |||
Podsumowanie: Droga krajowa | 23 | 4 | 27 | 113 | |||
Droga wojewódzka | 442 | 5 | 1 | 4 | 20 | ||
443 | 0 | 0 | 0 | 28 | |||
Podsumowanie: Droga wojewódzka | 5 | 1 | 4 | 48 | |||
28 | 5 | 31 | 161 |
Przyczynami zdarzeń było:
- z winy kierujących
2020 | ||||
Zachowanie kierującego | Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji |
Inne przyczyny | 1 | 0 | 1 | 27 |
Niedostosowanie prędkości do warunków ruchu | 23 | 2 | 27 | 76 |
Nieprawidłowe cofanie | 1 | 0 | 1 | 41 |
Nieprawidłowe omijanie | 2 | 0 | 2 | 12 |
Nieprawidłowe skręcanie | 1 | 0 | 1 | 13 |
Nieprawidłowe wymijanie | 4 | 1 | 8 | 9 |
Nieprawidłowe wyprzedzanie | 4 | 2 | 3 | 13 |
Nieprawidłowe zatrzymywanie, postój | 0 | 0 | 0 | 1 |
Nieprawidłowe Zawracanie | 0 | 0 | 0 | 1 |
Nieprawidłowe zmienianie pasa ruchu | 0 | 0 | 0 | 6 |
Niestosowanie się do sygnalizacji świetlnej | 0 | 0 | 0 | 4 |
Nieustąpienie pierwszeństwa pieszemu na przejściu dla pieszych | 5 | 1 | 4 | 2 |
Nieustąpienie pierwszeństwa przejazdu | 17 | 0 | 18 | 87 |
Niezachowanie bezp. odleg. między pojazdami | 6 | 0 | 9 | 44 |
Podsumowanie całkowite | 64 | 6 | 74 | 336 |
z winy pieszych
Rok | Zachowanie pieszego | Liczba zdarzeń | Liczba wypadków | Liczba zabitych | Liczba rannych | Liczba kolizji |
2020 | Nieostrożne wejście na jezdnię: przed jadącym pojazdem | 4 | 1 | 0 | 1 | 3 |
Podsumowanie całkowite | 4 | 1 | 0 | 1 | 3 |
Ogółem liczba zdarzeń z winy kierujących pojazdami wynosi 400, w tym wypadki: 64, kolizje: 336.
Z winy pieszych uczestników ruchu odnotowano zdarzeń: 4, w tym wypadki: 1, kolizje: 3.